I natt åkte lilla mamma utomlands :/<3



Vaknade fett tidigt idag , var väl 8 iaf :O sjukt trött nu . .Fast drog mig ett tag innan jag klev upp . Gick ut i köket och skulle göra kaffe och fixa en smörgås då vaknade Mattias . Min halv bror ♥ Så vi drack en massa kaffe och prata skit gick ut och tog en cigg ! I dag hoppas jag på att min bästa Linnea kommer och hälsar på , så jag får kramas ;) Vi skulle väl kanske grilla , beror på vädret . I så fall blir det jag och Linnea och världens sötaste flicka Sara !!MYS . i natt drog även min lilla mamma till kreta , blir borta en vecka . Kommer sakna henne fett:/ Hoppas dagarna går fort ! Nej nu ska jag ut och sätta mig på balkongen en stund , KÖSS

Kommentarer
Postat av: Ssssssssssssssssssssss

Ni kommer ALDRIG !!! se Ida öppna sin mun och skratta ! .............. Varför undrar ni ? ...... Jo för att Ida har Sveriges fulaste tänder .......... Snedda och pekar åt alla håll. Riktigt fula är de !!!!!!!!!!!!!!

2010-05-27 @ 23:17:00
Postat av: sofie

och du är dum i huvet din jävla inkompetenta idiot. -.-

2010-05-30 @ 19:47:20
Postat av: Anonym

haha vad e du för dum jävla liten fitta då? , kan inte ens tala om vem fan du är :)? och vad du din dumma fan tycker , skiter man väl i !!

2010-06-17 @ 00:41:22
Postat av: Anonym

Och vad du din lilla fitta tycler , skiter man väl i ! Dumma jävla idiot !

2010-06-17 @ 00:42:49
Postat av: Anonym

moget

2010-08-13 @ 22:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0