jag kan knappt tala om hur mkt , det är för mkt !

din jävla sjuuuka fan , låt mig vara . Fan vad jävla less jag är jusst nu det brinner inom mig , JAG VILL stå framför dig , titta på dig och det exeakta orden jag vill säga till dig är ! Vem fan är du , är du ens människa .För jag känner inte dig , det enda jag vet är att jag levt med dig levt med ett svin . Redan som liten ville jag säga , snälla dra här i från NU dra , jag önskade mig inte den pappan som står här. ! Vem fan är du , du har inga känslor du känner inget . Du är så sjuk . DU ÄR SÅ SJUK !! Snälla låt mig vara . Jag hatar dig jag hatar dig så mycket så när jag ser dig vill jag titta ner i backen . Jag kan inte titta på dig ! För när jag tittar på dig , ser jag en elak människa som kan säga göra den vidrigaste . . Du säger fuck you till mig , FUCK YOU !!!!!!!!!!!!!!!!! FÖRSVINN  ...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Karma Ida ! Karma. livet/ödet kommer att straffa dej hårt för dina mycket fula och sårande ord om en människa som inte har gjort sig förtjänt av denna skrivelse. it`s called KARMA ! Ida, it`s called KARMA and it is real.

2010-09-25 @ 02:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0