:)

Steg för steg det lättar jag hör dig jag ser dig det finns spår som alltid blir kvar bort om alla gränser där står vi tillsamands . Hur när och vart du en är du finns kvar i mitt hjärta föralltid se mig jag står brevid dig och jag stannar för alltid mitt hjärta har allting kvar . Första stundens styrka kan vara förevigt tidens alla gränser dör ut kärleken den glöder bevarad inom mig ingenting kan stoppa oss nu ! Hur när och vart du en är du finns kvar i mitt hjärta föralltid se mig jag står brevid dig och jag stannar för alltid mitt hjärta har allting kvar ! . . Finaste låten fan

Kommentarer
Postat av: jacqueline

ぉヴぇ よう と

2010-07-20 @ 15:03:24
URL: http://hotlikefirebaby.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0