tragiska jävlar !!

Era sjuka jävlar , hur fan orkar ni ? Snart så man blir galen , på hur fan folk orkar hålla på . . föfan sköt erat eget och skit i mig !! Ska det vara så jävla svårt det eller . Blir så jävla TRÖTT . Tragiska idioter finns det gott av ! Hahha och du som undrar hur jag står ut med mig själv ? Hur fan står du ut med dig själv gosse ? . . VA !! Och du som inte får nog av att öppna din käft , även en av dom jag trodde på . Du din fega jävla dåre . Du är inget värd , inte för någon . Och dom som bara pratar massa skit , kan ju ta och komma och säga det till mig :) . ! Ush , det finns ett par stycken jag ÖNSKAR bara kunde försvinna , och jag lovar på ALLT jag önskar er så jävla mkt skit . Önskar er det värsta !! Hoppas ni får smaka på eran egen skit en vacker dag . . Jävla idioter !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

WORD!!! :P

2010-05-02 @ 00:39:53
Postat av: jacqueline

skit i dom gumman! finns här för dig kram

2010-05-07 @ 21:08:28
URL: http://hotlikefirebaby.bloggplatsen.se
Postat av: Ssssssssssssssssssssssssssssssssss

Ni kommer ALDRIG !!! se Ida öppna sin mun och skratta ! .............. Varför undrar ni ? ...... Jo för att Ida har Sveriges fulaste tänder .......... Snedda och pekar åt alla håll. Riktigt fula är de !!!!!!!!!!!!!!

2010-05-27 @ 23:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0