seg dag . .

yeyyey
i dag har jag varit med Linnea, kanske den sötaste flicka ♥ , vi har planerat helgen fett bra känns det som ! Alltså party party . . Hoppas bara det blir nice , pallar inte massa tjaffs så det hoppas jag att jag slipper . Eller det ska jag se till att göra , det sista jag skulle palla  . Vi har slappat hela dagen iaf känns inte som jag rört mig ur soffan möjligt vis när jag rökt . Skulle nog vara det enda , hahah sjukt skönt :) . Nej nu ska jag ta en cigg sen slagga . Godnatt !

Kommentarer
Postat av: Sssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Ni kommer ALDRIG !!! se Ida öppna sin mun och skratta ! .............. Varför undrar ni ? ...... Jo för att Ida har Sveriges fulaste tänder .......... Snedda och pekar åt alla håll. Riktigt fula är de !!!!!!!!!!!!!!

2010-05-27 @ 23:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0