Att sakna

Elin Klasson min saknade bästa vän !
Det jag tänker börja med att skriva e , jag saknar dig jag saknar dig så jävla mycket ! 
Det finns ingen som kan eller skulle kunna fatta hur mycket denna tjej betyder för mig , för det går inte att förklara HUR mycket hon betyder för mig ! Alltså hon är mer en en bästa vän för mig hon är som en syster hon är något jag inte kan eller vill leva utan , hon har alltid ställt upp för mig alltid funnits för mig då jag behövt det som mest . Och det är jag så sjukt tacksam över . Hon är oxå det enda jag litar så mycket på som jag gör , jag kan prata om precis vad fan jag vill med henne allt mellan himel och jord ! Alla dagar med henne , ah shit det e helt underbara dagar helt jävla galna dagar . Men det är även dom bästa dagarna . Dagen hon drog , känndes som tuusen nålar över hela min kropp . Det gjorde så jävla ont så jävla ont . Trodde det inte skulle kunna kännas så förjävligt ensamt och tomt utan henne vid mig dag ut och dag in :/ Det blev liksom som någon som satt fast vid mig , som inte fick lämna mig och det känndes som det aldrig skulle hända heller ! Men det hände dom tog det finaste jag har ifrån mig . Inte för alltid men för ett tag , och det gjorde lika ont för det ! I början tänkte jag bara shit alltså hur ska jag palla allt utan henne ? Vad ska jag ta vägen , det e tomt . Jag kan inte träffa min bästa vän när jag/vi ville :/ Vilket känndes helt åt helvete . Dagarna gick och gick , hörde inte av henne . Saknade så sjukt att sitta med den där jävla telefonen fast limmad i örat och bara prata en massa gojja om fan allt ! Ush ah det var iaf sjukt jobbigt . Det gick några dagar till , men det känndes som det gått månader ! Sen ringde hon , och fan vad underbart det var att bara få höra att hon mådde bra , fick mig att må så jävla sjukt bra . Nu har det gått ett bra jävla tag känns det som nu får jag iaf prata med min bästa vän varje dag vilket jag gör . Nu väntar jag bara på att få träffa henne igen och ha henne vid min sida . Jag längtar så sjukt mycket tills dagen min bästa vän , min syster , mitt allt får komma hem igen ! Du elin du ska veta att jag är så jävla stolt över dig hjärtat och jag älskar och saknar dig så mycket .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0