torsdag förfan !

kaffe
Godmorgon godmorgon . Nu sitter jag här igen har nyss varit ner i tvätt stugan och slängt i en maskin , ska ner om ett tag igen och slänga i en till ! Vaknade av en skit fin låt på radion , hur fin som helst men har inte en aning om vem som sjöng den för det sa dom inte eller så missade jag det :/ Drömt har jag också gjort en massa skumma grejer folk som var helt störda allt var helt stört :O Ush i bland hatar jag verkligen att drömma eftersom jag inte kan bestämma själv när jag vill vakna ! Ska byta i Hjärtruds bur i dag också , min helt underbart feta mysiga råtta haha . Hon är en bortskämd liten sak den dära hjärtrud , hon äter inte rått mat inte . Utan bara kakor chips och sånt skit , men hon äter också en massa bra saker . Frukt och skit :) ! Så ni ska inte tro att jag föröker få min kära vän fet som fan så att hon mår dåligt av det . För så är det inte ! Slut pratat om råttan haha . Klockan är 10:17 nu , och jag får vänta enda tills 12 innan jag får mina cigg . Hatar att vara rökare , det är grymt jobbigt när man inte har några :/  Nu iaf ska jag ta mig en stor kopp KAFFE !  Underbart .   Pz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0