tvättat ,och inte mycket mer !


Nu sitter jag här igen , Gick upp vid en typ 10 satt mig vid datorn lyssnade på en massa skön musik . Sen käkade jag frulle , en massa rostmackor :) Så sjukt gott me marmelad och ost på rostmacka ! Ah shit :) Sen små plockade jag lite , hade panik för hade ingen telefon glömt den hos mamma :/ Segt att vara utan den fan ! Men nu har jag den igen så nu kan jag smsa och ringa bäst fan ja vill ! hahah . Har oxå tvättat heela dagen , en massa jävla tvätt känndes som ja skulle få tvätta fram till natten  . Ush så tråkigt e det !  Nu är sara och storebror här sitter och lirar tvspel och jag skriver , så nu ska jag sluta upp med det och umgås med dom :) ! Pz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0