träffa mammsen . <3

olut
Hoho snart ska jag hem till min bror och kramas med mamma lite , träffade henne igår men känns som det var år sen . åhh lilla mammsen ♥  Hjälpa Sara och tvätta ska jag också göra hon har sjukt mycket tvätt så ska vara gullig och hjälpa henne lite :) ! Sov hos henne igår iaf , kollade på tv till 2 3 iaf sjukt trött man började bli vid halv 2 :O haha ! Vaknade skit sent i dag också typ vid 2 . Inte bra alls att sova så länge dagen blir helt skadad ! Vaknade av att hunden slickade mig i nyllet vart tokig och skrek låt mig vara för fan , sen fick jag så dåligt samvete så jag kramade sönder Otto i typ 10 minuter . Söta hund säger jag bara . Nu ska jag röra på fläsket och gå och krama på mamma ! Skriver mera sen om jag får tid för det . Pz 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0