tisdag

Vaknade typ vid en 1 haha , jag om någon älskar att sova ! Har varit ledig från praktiken så nu får man faktidst sova länge och inte behöver man kliva upp halv 6 heller . Det e så sjukt skönt att öppna ögonen sen veta att man får somna om  ;)  . Gick iaf upp och satt på kaffe drack typ 3 koppar och sprang ut och rökte i mellan det typ hela tiden ush kommer dö fett i förtid ! Måste sluta upp med skiten , men jusst nu har jag så mkt annat att tänka på så sluta röka blir inte av jusst precis nu ! Sen iaf så satt jag mig och spelade nå jävla skumt tvspel kommer inte ihåg vad det hette . Men det gick segt iaf kunde inget så jag gedde upp när jag kämpat med skiten i typ en timme ! :O Sen kollade jag lite på tv och käkade köttbullar och makaroner i bland blir det det som e enklast och snabbast och det e nog fan det ;) . ! Sen gick jag ut och rökte då kom saras pappa förbi och snackade lite , Han började yra om att det låg någon full snubbe utan för här på backen . Jag svarade :Vafan jag måste ju hjälpa honom då ! Nejnej han klarar sig . Fan eller tänkte jag jag hade inte vela ligga där och sova på fyllan utan att någon jävle brydde sig ! Så jag gick ut hjälpte han in han blödde i nyllet och stank en massa sprit . Han hittade inte sina nyckar så jag fick ringa runt och kolla om det fanns någon som kunde öppna . Jag fick till svar , du får ringa låssmeden gå in och kolla på gula sidorna . Fuck off !! Sen säger han men oj typ , jag hittade nyckeln!!!!! Fan vad sne jag vart men sa ingenting . Ush tyckte så jävla synd om honom :/ men vart så sne när nyckeln hade lega där heela tiden ! Sen kom sara iaf så gick vi ut och gick en sväng med hennes hund Otto :) Sen stöter vi på fett med feta paddor haha . Och sen kommer oturen tillbaka igen , hon typ skriker vad fan e det som ligger på backen e det en orm jävel ? Jag började skrika och springa åt det andra hållet , greps av världens panik ! Sen gick jag lite liiiiite längre fram , då visade det sig att det var död ! HAHA . .Så rädd har jag aldrig varit fan , aldrig sett en riktig orm heller :O . Ush vilket jävla dag ! Nu är jag äntligen hemma nyss duschat och ska slagga nu ! Godnatt . Pz

Jag saknar dig Elin Klasson <3
33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0