fan , jag vill ha massa nya kläder !

Jag är så jävla sugen på att köpa massa nya kläder , Suttit i typ 2 timmar och kolla på en massa snyggt . Så nu sitter jag här helt galet sugen på att handla kläder. Men det funkar inte utan pengar :/ Så jag ska ut och råna någon rik jävel ;) ! Var inte så länge sen jag handlade kläder , men då köpte jag en tjocktröja och ett par korta jeans . Men det kan man ju knappast använda nu det e ju hur kallt som helst ute :/ Blir ju bara kallare och kallare . Jag vill köpa iaf köpa fett med nya linnen , en massa nya jeans typ hur många som helst och en massa tjocktröjor . Nu ska jag ta mig lite kaffe och ringa min kära mor och prata lite med henne  .  Pz

Ge mig det där linnet , sjukt snyggt !
ss
Den där tröjan e så jävla snygg , älskar färgerna och längden på den! 
ddd
Den där e oxå skit snygg , men den skulle vart liite längre bara !
rrr
Den e skit fin , den skulle bara vart lite högre vid halsen och en fet luva! 
e
Jag vill ha en ny dator oxå :( Ge mig en , en rosa ska det vara ! 
sa

Nu ska jag krypa ner i sängen klockan e nu 23:46 och jag e sjukt trött ! 
Godnatt .   Elin Klasson jag saknar dig mer och mer för varje dag som går hjärtat ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0