lördag ,och fett ont

God morgon God morgon , sitter här och dricker kaffe och klev upp för en stund sen . Är sjukt trött och har grymt ont i magen :/ Haft ont nu i 3 fucking dagar och känner att jag pallar inte med den här jävla smärtan . Vill helst bara ligga i sägen och sova tills de går över . Men de funkar inte heller , för blir sjukt uttråkad och då slutar det med att jag e uppe iaf och står ut med den här jävla smärtan ! Ush . Vet inte vad jag ska göra . För vet inte varför jag har så sjukt ont , Inte gravid iaf . Tur e det . Men skulle vara så skönt att bara veta vad det var så jag slapp det här :/ Min kära mamma kommer iaf snart , ska ta en kaffe med henne och prata lite om allt och inget !♥
kaffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0