en lång tisdag ! :)

ahbss
I dag fanns det ingen assistent åt min bror , så fick umgås med den sötfisen idag underbart . Var till högbo och matade hästarna med hårdbröd och en massa . Haha! Skit roligt var det men efter ett tag tröttnade han ur och ville hem så åkte hem och gjorde ordning mat åt honom sen lyssnade vi på Alfons Åberg ;) . Tröttnat på den skivan efter idag vart på tok för mycket . Men han var nöjd och det var det som var meningen . Sen åkte jag ner på stan med mamma iaf , Kikade runt där :) Köpte gardiner och en duk , så satt upp dom för ett tag sen vilket var jävligt drygt eftersom jag hade en katt som hängde i dom HELA tiden :S !! Sen ringde lilla sara , gå var nyss ut med henne och rökte en cigg och pratade lite . Nu har jag nyss kommit in och satt mig här . Nu ska jag kika runt lite sen göra ordning något och käka fett hungrig :O  . . Jag träffade även Louise Axelsson när jag var ute med mamma , åh lilla gumman du ska bara veta , skakade i benen . Vart så jävla glad samtidigt som det var så länge sen så blev nästan nervös . Och efter jag stött på dig så tänkte jag på dig bra mycket och tänkte tillbaka på alla våra fina minnen och allt vi gjort . Jag har saknat dig så himla mycket stumpan , det ska du veta !! ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0