Den låten är så underbar !!!!

Du är mitt stjärntroll jag är din hjälte i kärlek tar vi alla , tänk om det bli vi 2 för alltid för evigt du kliver in i mitt liv på helt egen risk .Vi kan mysa och gosa ha kuddkrig i sängen och ta det lite längre och se vad som händer ! Vi kommer nog att hamna i min trollerihatt och möta konflikter som slutar i skratt . Snart kommer jag till dig i min blå helikopter vi kommer möta känslor av kärlekens dofter , när vi står där och ser varandra i ögonen när känslorna speglar och själarna blir en .  Du får följa med mig bort in på drömmarnas färd under stjärnklara himlar i rengnbågens värld i denna saknad finns det ingen tröst jag viskar i ditt öra med den mjukaste röst ! Det är skönt att lita på att du verkligen väntar och du ska veta att jag verkligen längtar . I bland kan jag önska att tiden ska stanna när jag när jag sitter helt veck med din röst i mina tankar ! Vaknade en morgon med en spänd mungipa ett leende på läpparna och dig vid min sida , slog upp mina ögon och allt var så blankt då insåg jag snabbt att allt bara var en dröm jag blundade igen du fanns i mina tankar jag hör när du pratar i bilderna jag skapar . Jag vill smeka ditt hår när du ligger i min famn hålla om dig med en arm och se till att du är varm ! Jag ska hålla din kropp intill min smyg kika när du blundar och hålla tillsyn Jag lovar i denna saknad finns det ingen tröst så jag viskar i ditt öra med den mjukaste röst ! ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0