Gaaaalen på mig själv!!

Håller på att tvätta sjukt segt , och varje gång jag går ner i tvättstugan grips jag av VÄRLDENS fetaste panik . När jag ska hänga upp en handduk så ser jag inte vad som händer framför mig eftersom den hänger i vägen , hjärtat börjar klappa jag känner mig sjukt stirrig blir yr och tappar kontrollen på vad fan jag gör . Skyndar mig så fort jag kan att hänga upp den så att jag så fort som möjligt kan se framför mig igen .Uussh ! Jag HATAR det jag får verkligen panik. Och det e sjukt jobbigt ! Jag e en tönt ! Men det e nått som gör att jag får panik av att vara själv i en källare alla ljud hör inte vad jag själv gör . Aah jag kanske e störd jag vet inte . Men jag tycker obehagligt . Och ska jag stänga en dörr så ser jag inte bakom mig så skyndar mig sen vänder jag mig om så fort som det bara går , och gör allt värre !! Blir galen på mig själv och mina jävla påhitt jag kommer på ! :/

En runda till och jag hoppas det aldrig slutar , villa aldrig sluta köra mitt bara mitt ! 

Kommentarer
Postat av: Kevin Hughes

saaknar dig kuusin <3

2009-12-18 @ 23:15:54
Postat av: Kevin Hughes

saaknar dig kusin <3

2009-12-18 @ 23:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0